Sauna a dlouhověkost

Dlouhověkost lze docílit saunováním. Chceteli žít dlouho a s pevným zdravím, potřebujete molekulární gardedámy, které pečují o vaši DNA, což Vám právě pobyt v sauně dodává. Sauna je tepelný stresor, který obnovuje DNA. Ze všech typů saun a koupelí, je u suchých saun nejlépe prokázán vliv na dlouhověkost. Když sedíte v sauně, aktivujete gen dlouhověkosti FOXO3. Díky tomu se zvedne odolnost proti stresu, zvýší se výroba antioxidantů, údržba bílkovin, oprava DNA a zabíjení nádorů. Gen FOXO3 může až ztrojnásobit šance na dožití 100let. Pro tělo je sauna tím nejlepším místem pro srdce. Saunování vede ke zvyšování srdeční frekvence a snížení celkové cévní rezistence, což následně snižuje krevní tlak. V ideálním případě navštěvujte saunu 4x týdně. Díky saunování ze sebe vypotíte značné množství toxinů. Další přínosy saunování jsou: zlepšení sportovní výkonnosti, zvýšení variability srdeční frekvence, zvýšení citlivosti na inzulin, generuje euforii a zvyšuje růstový hormon a testosteron, zvyšuje schopnost tolerance stresu. Začněte již tento týden 3x po dvaceti minutách.

 

Varování: Materiál v tomto článku je jen pro informativní účely. Zdravotní stav každého jednotlivce je individální, před užíváním jakékoliv doporučení z článku se napřed poraďte se svým ošetřujícím lékařem. Autor tohoto článku výslovně odmítá zodpovědnost za jakékoli nepříznivé účinky z použití informací publikovaných v článku.